Gästbloggning!

Halloj allesammans!
Nu är det inte Ebba som sitter vid tangentbordet, utan en hemlig cheeeey.. ( vi kommer till det sen )

Ja hmm, vad vill ni veta?
Ebba har gjort mycke kult idag, eller lite kan somliga tycka! Ebba har varit i allians hela dagen, med massa lamm som sällskap, även vovven Larry! ( larry är min nya älsklingsfavorit ) Ebba har käkat en subwaymacka, som Ebba tyckte var gott, tror jag... Ebba har även blivit bjuden på mentos av mig! KULT!

Ja, det här med bloggning är inte rikitgt my thing u know, men jag gör mitt bästa!
Jag ska inte avslöja mig, men jag kan slänga in ett litet smakprov så får ni fortsätta klura på vem denna filur är..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0