Hare så kult!

Har samlat på mig lite vuxenpoäng från igår till idag. Ungarna var helt hemska. Vill slå dom nästan. Men istället drog jag ut ett mail till föräldrarna om att dom borde uppfostra sina ungar bättre. Slut snackat!

YES en vit helg. Älskar det! Eftersom jag numera har blivit en idrottare, så hinns det inte med en massa förtärande av alkohol. Vilket är skönt.

Så ikväll blir det käk med mamma och pappa, sedan fredagsfinal. Ska bli kult. Kanske raggar upp någon polare om jag har ork. Adele och heddan ska på dejter, med sina pappor. KULT. Så får väl dejta mina föräldrar jag med.

Sen på lördag ska jag plugga lite. Läsa en bok som jag ska vara klar med den 13e. Okult, eftersom jag har dyslexi istortsätt. Efter det ska jag köra allians häng. Den stor höjdpunkten är Sirius - Storvreta. Heja heja!

Nu vankas frukost och kanske tom en dusch som omgivningen har tur!


Eftersom det är en sådan familjär känsla som bjuder jag på en bild på världens bästa morfar på riktigt. och fanny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0