Uewk

Kult igår. Måste berätta om fannys och Larrys äventyr. På morgonen börjar larry med att kissa på fannys nya ryamatta. Sen käkar han upp hennes dörrmatta i hallen. När dom ska åka till fannys jobb så får fanny jaga honom i hela lägenheten, för han hatar att åka till hennes jobb. Vilket är förståeligt. Men väl på jobbet så blir Fanny i stortsätt polisanmälen för att hon har larry kopplad i butiken. Någon töntig tant kom in och klagade på det. Men vad tanten inte fattar är att Larry är en valp som springer runt som en galning när han är lös. 

Det tydliga är iaf att larry inte gillar fanny för just nu ligger han på min rygg och sover. Jag ligger alltså på mage, måste vara tydlig med det. För hedvig fattade inte hur det gick till liksom. 

Idag ska det pluggas som aldrig förr. Det ska bli kult.  JOBBA JOBBA JOBBA!

Mamma använder mig som en liten slav, så kanske blir lite solarium senare för att komma in i rätt mode.

Igår var jag jätte uppklädd och fresh i skolan måste jag säga.
Gårdagen outfit:
Vita converse
Grå nike bauer mjukisbyxor
blå farfarströja H&M
Svart jacka Peak.
Vit mössa Peak

Tjejerna från skolans jobbigaste klass mobbade mig för att jag såg slummig ut, det var dom där jobbiga hästtjejerna och den där korta innebandyspelaren. Thaskiga!

Men jag ville bara visa att jag hade börjat spela hockey igen.



Kommentarer
Postat av: evelina boivie

hahah gillar din blogg, den är kul

2010-10-07 @ 11:39:21
URL: http://evelinaboivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0