For blue skies

Lyssna på låten medan du kolla på bilderna, det blir roligare.




Koobran få inleda allt. Bra outfit på honom.


Kylan fortsätter med en höstig chipspose.


Tre chipsmongon på samma bild.


Sara b visar stolt upp amanda^2s fina verk, eftersom hon inte hade ngt eget verk.


Sen kom det två partypukor.


Bra med färg, bra utfyllt paket också för den delen.


Värdinnan, rokka på!


Synd att amanda hade så diskreta örhängen. Hade varit kult med något som stack ut.


Emo sofia och peddoblicks heddan. KUlt bild!


Temat de flesta körde på outfiten var genomskinligt eller svart.


Bra höstigt sejjiöst!


Sara b känner sig rätt road i mitt sällskap.


Sofias riviga rumpa, får avsluta det hela.

Kommentarer
Postat av: **star

SD SD SD!!!!!!!!!!!! HEJA SD

2010-09-26 @ 11:16:12
Postat av: Amanda

Då har jag checkat in din blogg Ebba, inte så pjåkig!!

Jag snor bilden på värdinnan om det går för sig?

2010-09-26 @ 15:54:49
URL: http://pandy.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Det gör jag inte alls. :)

2010-09-26 @ 16:20:15
Postat av: Koobran

Äntligen ny blogg ebba.. som jag väntat!!

2010-09-26 @ 20:05:36
Postat av: sofia

den sista bilden får nästan ett plus , gulligt ebba !

2010-09-27 @ 21:21:05
URL: http://somsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0