Helene Dårehed hälsar att det är kult!

Jag drogde med mamma, pappa och larry till ikea, max och city gross idag. Vi hade kult. Vi avsluta med att köpa en koppel till larran. Vi letade efter en jacka. Men den fanns inte i hans storlek. Men det ska komma in nya jackor till vintern.

Senare på eftermiddagen, åkte jag och mamma och hämtade upp först party pukan adele, sen maxen. Vi begav oss till fyrishov för att kolla på Storvreta match. Men dom var sug dåliga. Där träffade vi Sara^2.

Imorgon drar mamma och pappa iväg igen. DÅ ska jag bjuda adele på mat efter jag har tränat. Funderar på att testa ett spinnigpass.

Nu kollar vi på ensam mamma söker. Sen ska vi jaga lycka!



Gratttis på 23åriga förlovningsdagen mamma och pappa. Roligare kan man ju ha i 23år.





Önskar jag och


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0