Juletider, a fast ne

Träningen med knattarna var fantastiskt underhållande. En äcklig unge anklagade mig för att ha fejk converse. Men min favvis unge försvarade mig och sa att dom var äkta. Tack.

Höll på att frysa ihjäl på väg hem från allians, hemskt kyligt har det blivit. Vilket får en att tänka på emma kyl. Hon är ju faktiskt rätt fryssen av sig den stackaren. Hon borde ha en päls på hennes skinna. Hon får nog konventera till blatte.

När jag kom hem åt jag lasange med farmor och fanny, det var mysigt. Sen kollade vi på idol med mamma och pappa. Dom kom hem med presenter, fannsan och jag fick varsin parfym. Vet inte om dom tycker att vi luktar illa eller så.

Liza och jag delar en sak, det är kärleken till julen och vintertider. Kult. Så nu ägnar vi oss åt att prata om det på msn.

Tycker synd om min mamma, på riktigt. Hon ska få en knäprotes imorgon. Hon ska liksom få lårbenet avsågat osv.. Tycker sällan synd om mina föräldrar för dom har det verkligen bra. Men nu tkr jag synd om henne på riktigt. Så har varit väldigt snäll nu på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0