När jag gick i förskolan kunde jag säga godmorgon på 29språk!

Men det kan jag inte längre, godmorgon helt enkelt!
Har sovit fantastiskt skönt, larrans sov i mitt rum. Han drömde ngt läskigt för han började gnälla lite mitt i natten.

Idag ska jag och larran möta upp farmor vid 11 tiden för en lång promenad. Jag börjar skolan kl.13:40 idag. Den är lite jobbig. Skulle ha varit skönare att börja tidigt. Men det får gå an. Efter promenade slänger jag in larry till fanny. Springer hem duschar. Sen skola! Ikväll ska jag leka singel livet igen. Men adele dyker upp tror jag.

Nu ska jag ta på mig mina snabbaste skor, så farmor ska få flåsa rejält efter vår prommis!

På torsdag händer det grejer. Mer om det får ni veta på onsdag kväll!


höstis adele.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0