Oh sunny day.

Hejsvjes. Idag skiner solen, älskar att göra så självklara konstateranden. Men känner på mig att det kommer vara jävligt kyligt ute. För jag frös när jag vaknade. Sanningen är att jag somnade på soffan efter att Adele hade gått. Jag var nog tröttare än jag trodde. Lyckades dra till mig en filt inatt. Men tro det eller ej, den var för kort. Så det måste ha varit larran bebisfilt. För jag är ju 1,10m lång. Och då borde de vanliga filtarna räcka tkr man. 

Ska dra mig till skolan snart. Slutar kl.11.20. Livet leker. Efter det ska jag hem och städa undan lite och plugga. Har missat lite för mycket i skolan pga min sjukdom.  

För ett år sen gick jag på höstiga, långa, kalla, läskiga och kuliga promenader med en nyfunnen vän. Jag kom och tänka på dom igår kväll. Saknar det faktiskt.

And I would do it all again for you my love
And nothing that I do is ever good enough


Kommentarer
Postat av: mo(*)

DET ÄR JU JAG!!!!

2010-09-28 @ 13:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0