Skålan var kult. Välkommen. Idol.

Idag var det riktigt kult i skolan. Hade två lektioner, först svenska. Då satt jag och snackade med heddan. Sen matte D, det är svårt men det gick ruskigt bra idag. Oväntat.
Jag hann knappt komma hem förns Heddan satt i mitt kök och tugga flingor.
Hon fick sitta på en stol i köket medan jag gjorde lasange till imorgon, ska ha fanny och farmor på middagsbesök. Före det är det träning, kult. Eftersom det skulle bli stressigt så förberedde jag dom idag ist. Bra plan.

Efter ett tag dök adele upp, hon skulle äta middag här. Vi åt helstekt fläskfilé med potatispure smaksatt med västerbotten ost i. Jag tycker att jag hade lyckats. Men adele tkr om allt. Så vet inte.
Till efterrätt åt vi en mini äppelpaj med vanilj glass som jag snickrade ihop i en av idolpauserna.

Idol sög dase, eller linda varg var den enda som var bra:

http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1831982&selId=1.924472&currPage=0




Bjuder på en paparzzibild på mig vid min bil i Rom.


Lycka till imorgon på provet imorgon Lill skatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0