there’s nothing in between, what we are, what we see.

Jipppie, nu är det söndag. Bra konstaterande, känns som ett säkert kort!
Jag tycker om söndagar faktiskt. Min söndags outfit är min favorit. Jag glider runt i mina pyjamas byxor och min farfars tröja. Se bilder nedan.

 
(fast jag har röda hästar på mina pyjamasbyxor.)    

Igår var vi hos Sarre å, för lite firande eftersom hon precis har fyllt 16år. Det var väldigt trevligt och rikt på diskussioner. Mycket politik snack, vid efterrätten så hade vi nått landstingsfrågorna. Oväntade samtal på en 16års middag. Det bjöds på lasange och en kladdigkaka. Det var smaskens. Bilderna från kvällen får ett eget inlägg. 

Nu ska jag ringa mamma och pappa och höra när dom tänker komma hem och ta reda på vad planerna är för dagen. Dom åker bort imorgon igen, på relationsbåten. Kult för dom. Ensamt för mig. Men precis som ica gurra, har jag ett eget ica kort. 

På återseende.                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0